Hvordan findes deltagere til event eller uddannelse, så der kan laves målrettede og målbare indsatser? 

Tvillingeanalyse

Analysen

Tidligere deltagere analyserer vi for bl.a. fagligt ansvar og ledelsesniveau og "tvillingerne" finders Både i de samme - og lignende - firmaer og på tværs af stillingsbetegnelser. Det giver en en konkret liste; med Per, Pia og Poul, hvorfra vi fjerner dem med e-mail-permissions. 

Flere kanaler

Du kan nu kommunikere med dem på flere medier. Online - med bedre performende online målgrupper, men også offline: ved at sende dem information/invitation postalt.

Tips: Erfaringerne viser, at den billigste måde, at få kvalitetsdeltagere til et event er, at invitere - de rette - postalt og den bedste måde, at indsamle email-permissions, er bagefter at ringe og følge op på invitationen. Se eks. på case her.

Målbart

Effekten af alle aktiviteter kan måles 1:1 og I lærer, hvad der virker bedst, hvornår og i hvilken rækkefølge. Personerne kan følges selvom de skifter job. 

 

 

Hvilke problemer afhjælper det? 

  • Kvaliteten af online-leads er ikke altid god nok
  • Få også opmærksomhed hos dem, der ikke gider trykke på et banner
  • Vanskeligt at måle effekten af indsatser
  • Svært at se resultater på længere sigt

 

Case:

Se her hvordan et digitalt bureau testede 2 forskellige online målgrupper til at de - de rette - deltagere til et webinar. En "almindelig" LinkedIn målgruppe sammenliognet med en matched target audience med vores data.