Case: Produktions- og teknisk ansvarlige
- hvad man skal gøre og ikke gøre.

Kendskabsopbygning

En producent af emner i aluminium ville informere Produktionsansvarlige om muligheden for at få en dansk leverandør af emner i aluminium.

  •  Vi hjalp med at finde de mest sandsynlige brancher og de rette folk.
  •  Et brev blev sendt att. de navngivne personer.
  •  Call to action: de skulle ringe/skrive hvis de var interesserede.
  •  Ingen opfølgning

 

Resultat:

  •  1 % returpost
  •  Øget trafik på hjemmeside
  • Ingen ringede/skrev !

 

Et godt eksempel på, hvad man IKKE skal gøre!

Deltagere og email-permissions

En netværksudbyder inviterede Teknisk Ansvarlige til fagligt heldags-seminar.

  • Vi hjalp med at rense data, sende invitationerne og med at følge op.
  • De inviterede blev varslet om opfølgning (medmindre de sagde nej tak)
  • Call to action: tilmelding til event og/eller email-permission.

 

Resultat:

  • 12,3 % tilmeldte sig
  • 22,6 % sagde ja til tlf-møde
  • 80,6 % gav email-permission

 

Et godt eksempel på, hvad vidensdeling kan give!

Møder og kendskab

Et ingeniørfirma ønskede at sprede kendskabet og finde de potentielle kunder, der var interesserede i et samarbejde.

  •  Vi udvalgte over - 12 måneder, de Produktions- og QA/QC-ansvarlige og sendte dem et brev med varsel om:

- At de ville blive kontaktet

- Hvad samtalen ville omhandle (automation og QA-hjælp)

- Og gav dem mulighed for at takke nej tak til dialog.

  •  Vi fulgte op; Bookede møder/telefonmøder, lavede aftaler om fremtidig dialog etc.

 

  •  26 møder – ca 4 %
  •  28 interesserede (senere)
  • Antal kunder/tilbud desværre N/A.

Et realistisk eksempel ! New-bizz er svært - og et langt sejt træk.

- Skulle have været mere suppleret af marketingtiltag