The form contains errors
- {{validation.errorMessage}}
I filmen ses hvordan
Et (afsidesliggende) hotel/konferencested i Vestjylland ønskede flere bookinger fra nye kunder.
Resultat:
Hvad vælger en mødebooker?
Det de kender - og er trygge ved.
Valget af konferencested er ikke enkelt. Ofte vælger eller "short-lister" en mødebooker steder til bestyrelses/direktionsmøder, julefrokoster eller personalevents - men behovet kan pludselig opstå, der kan være mange hensyn og de vil ikke bagefter bebrejdes!
Den ansvarlige for mødebooking kan være Direktionssekretærer, HR-folk, Koordinatorer etc.
Hvad gør man?
Sikrer sig, at de har oplevet faciliteterne og fået klarhed over alt det vigtige. Og netop fordi et behov hurtigt kan opstå, er det vigtigt med en frekvent - ordentlig - kommunikation.
Aktiviteter
Hvad kan vi hjælpe med?
Tips & Tricks
Den bedste måde bygge en relation, er at invitere (postalt) til et "site-inspecton", og derefter følge op telefonisk (og få email-permission).
Dem der tidligere har booket hos dig er gode ambassadører, så følg dem efter jobskifte.
Se mere her.
Se ovenstående case.