At new-bizz skal udføres så kvalitativt – og nænsomt - som muligt.
At data skal sættes i spil i flere aktiviteter.
At netop den person en sælger kontakter, i forvejen er blevet eksponeret for budskaber på LinkedIn, har fået tilsendt ”White-papers”/Introbrev og er blevet inviteret til events.
At beslutningstagere skal have mulighed for at takke nej til dialog. For alles bedste.
At marketingindsatser skal målrettes – og være målbare.
At sælgere skal sælge, når de sælger (og ikke bruge tid på alt muligt andet).
Book et møde
Key Facts
Etableret i 2011. Familieejet.
15 ansatte.
7 Gazellepriser (2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 og 2023).
Specialiserer sig i at finde de bedst mulige data om kontaktpersoner. (beslutningstagere/influenter) i mellemstore og større private firmaer & Off Org.
Har dedikeret research-team der vedligeholder og beriger data kontinuerligt.