Business Development Manager/ Hunter

Vil du helt ind i ”maskinrummet” af B2B New-Bizz Salg og Marketing? Og sparre med afsætningsansvarlige?

I The Right People A/S researcher vi (som de eneste) ”hvem-er-hvem” og har gjort det til vores speciale at levere de bedst mulige oplysninger om beslutningstagerne i større danske virksomheder.

Vi har derfor et unikt budskab: Vi kan hjælpe firmaer, der sælger til andre firmaer, med et datasæt af alle de beslutningstagere – og influenter, de ikke kender, i virksomheder de ikke handler (nok) med. Og den bedst mulige (GDPR-Compliant) kontaktdata; mobil, mail, LinkedIn-profil etc. Det giver – selvsagt – nogle muligheder for at effektivisere salgsindsatser, men også nye løsningsmuligheder for marketing-ansvarlige, da SoMe-algoritmerne kan styres med data. Det tiltaler også vores kunder, at alt hvad vi laver er 1:1 mpålrettet – og målbart.

Vi arbejder oftest med telefon- og online-møder. En typisk salgsproces består i en kortere indledende snak, der ofte fører til en aftale om et onlinemøde (enten nu/senere), hvor vi går mere i dybden med, hvordan den potentielle kunde kan bruge vores data til at effektivisere egne salgs- og marketingprocesser. Vi tror på, at dem vi kontakter, på forhånd skal vide at de bliver kontaktet, hvad samtalen omhandler (hvorfor er det interessant for dem), men også have mulighed for at takke nej til en dialog. 

Vores målgruppe er Adm. Direktører og ansvarlige for salg og marketing. Udover data om deres potentielle kunder er vi sparringspartner omkring den bedst mulige metode til, at de kan bygge en relation, supplere med marketingaktiviteter mv. I nogle tilfælde hjælper vi også vores kunder med ”døråbning”.

Vi forventer

  • Du har mindst 2 års erfaring med salg
  • Du har højt drive og elsker at tale med mennesker og forstå forretningsmodeller
  • Du er selvstarter med stærke forhandlingsevner, evner at begå dig på flere niveauer og arbejder selvstændigt.

Du kommer fra en lignende salgsstilling og du trives med account management og newbizz. Du arbejder med hjertet og er effektiv og elsker at ”hunte”; hjælpe med at få skabt vækst – for os og for vores kunder. Du fremstår seriøs og troværdig. Du er hurtig til at forstå virksomheders forretning, og hvordan vi kan hjælpe med at få skabt vækst, med de ressourcer/kompetencer de har.
Det er vigtigt, at du har erfaring med salg og meget gerne med salg af komplekse løsninger til virksomheder. Vi er ret ”ambitiøse” hvad angår den måde vi fremstår/kommunikerer med vores kunder og potentielle kunder, så det er vigtigt at du brænder efter et job, hvor du kan lære og udvikle dig. Udover at opnå resultater.

Dine arbejdsopgaver

  • At vurdere om et firma er relevant at kontakte (har de en bred B2B målgruppe?)
  • Tage en indledende snak med kontaktpersonen og booke et onlinemøde med interesserede
  • Afholde onlinemøder, sende tilbud og følge op
  • Onboarde nye kunder
  • Følge op på kunderelationer og sikre høj kundetilfredshed gennem regelmæssige evalueringsmøder
  • Account management.

Op til 2 dage per uge kan du arbejde for en af vores kunder, hvor en tilsvarende proces gennemføres på deres vegne.

Vi tilbyder

  • En fuldtidsstilling i hjertet af Odense
  • Løn efter kvalifikationer
  • En arbejdsplads med godt kollegialt sammenhold og at blive en del af et erfarent og ambitiøst team, der har været en del af virksomheden i flere år
  • At blive en del af en virksomhed der har vundet 7 Børsen Gazeller i træk.

 Vil du være med i jagten på den næste gazelle?

Ansøgning

Send en ansøgning med dit motiv for at søge jobbet – og et CV (i pdf), eller (helst) optag en video med dig selv, hvor du fortæller om dig selv og hvorfor du er den rette til jobbet og send det til COO Mette Breum Krogh: mb@therightpeople.dk

Grundet ferie behandles ansøgninger først fra 22/7, men send den bare. Tiltrædelse er hurtigst muligt. Ansøgningsfrist: 1.9.2024

 Hvis du vil vide mere om jobbet har vi lavet en video, hvor vi fortæller lidt mere. Den kan du se her.