The form contains errors
- {{validation.errorMessage}}
Hvordan findes deltagere til event eller uddannelse, så der kan laves målrettede og målbare indsatser?
Analysen
Tidligere deltagere analyserer vi for bl.a. fagligt ansvar og ledelsesniveau og "tvillingerne" finders Både i de samme - og lignende - firmaer og på tværs af stillingsbetegnelser. Det giver en en konkret liste; med Per, Pia og Poul, hvorfra vi fjerner dem med e-mail-permissions.
Flere kanaler
Du kan nu kommunikere med dem på flere medier. Online - med bedre performende online målgrupper, men også offline: ved at sende dem information/invitation postalt.
Tips: Erfaringerne viser, at den billigste måde, at få kvalitetsdeltagere til et event er, at invitere - de rette - postalt og den bedste måde, at indsamle email-permissions, er bagefter at ringe og følge op på invitationen. Se eks. på case her.
Målbart
Effekten af alle aktiviteter kan måles 1:1 og I lærer, hvad der virker bedst, hvornår og i hvilken rækkefølge. Personerne kan følges selvom de skifter job.
Hvilke problemer afhjælper det?
Case:
Se her hvordan et digitalt bureau testede 2 forskellige online målgrupper til at de - de rette - deltagere til et webinar. En "almindelig" LinkedIn målgruppe sammenliognet med en matched target audience med vores data.