Hvordan får du - bedst muligt - mødebookere til at vælge dit konferencested? 

Mødebookere

Hvad vælger en mødebooker?

Det de kender - og er trygge ved.

Valget af konferencested er ikke enkelt. Ofte vælger eller "short-lister" en mødebooker steder til bestyrelses/direktionsmøder, julefrokoster eller personalevents - men behovet kan pludselig opstå, der kan være mange hensyn og de vil ikke bagefter bebrejdes! 

Den ansvarlige for mødebooking kan være Direktionssekretærer, HR-folk, Koordinatorer etc.

Hvad gør man?

Sikrer sig, at de har oplevet faciliteterne og fået klarhed over alt det vigtige. Og netop fordi et behov hurtigt kan opstå, er det vigtigt med en frekvent - ordentlig - kommunikation.  

Aktiviteter

  1. Inviter dem til at komme og se faciliteter.
  2. Træf aftale om at holde kontakt (email-permission).
  3. Bemærk om nyhedsbreve læses - og hvis ikke, så kommuniker på andre kanaler. 
  4. Giv "heads-up" (varsel) før opringning.  

 Hvad kan vi hjælpe med?

  • Kortlægge præcis hvem du mangler at kende til
  • Udsendelse af invitationer. Se mere her.
  • Finde dem, der har planer om events & konferencer, men endnu ikke har besluttet sig for hvor. Se mere her

 

 

Tips & Tricks

Den bedste måde bygge en relation, er at invitere (postalt) til et "site-inspecton", og derefter følge op telefonisk (og få email-permission).

Dem der tidligere har booket hos dig er gode ambassadører, så følg dem efter jobskifte.

E-mail permissions er gyldige efter jobskifte. Se mere her

 

Se konkret case her